Hızlı Erişim
  • 08 Mayıs 2026

Anneler Günü Etkinlikleri Kapsamında İl Müdürlüğümüzde Kahvaltı Programı Düzenlendi

       Müdürlüğümüz tarafından Anneler günü kapsamında düzenlenen kahvaltı programı ile kurumumuzda görev yapan tüm kadın çalışma arkadaşlarımızla bir araya geldik. İl Müdürümüz Abdullah Borca Hayatımıza sevgileriyle yön veren tüm annelerimizin Anneler Günü’nü kutladık. Emekleri, fedakârlıkları ve sonsuz sevgileri için tüm annelerimize teşekkür ediyoruz.