Çanakkale Valiliği
Çanakkale Valiliği
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü
Çanakkale Valiliği
Çanakkale Valiliği

2018 YILINDA YAPILAN HİZMETLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ VE ÇALIŞMALARIN VERİMLİLİĞİNİ ARTIRMA TEKNİKLERİ KONULU KOORDİNASYON TOPLANTISI YAPILDI.

08 Ocak 2019
2018 YILINDA YAPILAN HİZMETLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ VE ÇALIŞMALARIN VERİMLİLİĞİNİ ARTIRMA TEKNİKLERİ KONULU KOORDİNASYON TOPLANTISI YAPILDI.
2018 YILINDA YAPILAN HİZMETLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ VE ÇALIŞMALARIN VERİMLİLİĞİNİ ARTIRMA TEKNİKLERİ KONULU KOORDİNASYON TOPLANTISI YAPILDI.
2018 YILINDA YAPILAN HİZMETLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ VE ÇALIŞMALARIN VERİMLİLİĞİNİ ARTIRMA TEKNİKLERİ KONULU KOORDİNASYON TOPLANTISI YAPILDI.
2018 YILINDA YAPILAN HİZMETLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ VE ÇALIŞMALARIN VERİMLİLİĞİNİ ARTIRMA TEKNİKLERİ KONULU KOORDİNASYON TOPLANTISI YAPILDI.
2018 YILINDA YAPILAN HİZMETLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ VE ÇALIŞMALARIN VERİMLİLİĞİNİ ARTIRMA TEKNİKLERİ KONULU KOORDİNASYON TOPLANTISI YAPILDI.

İl Müdürümüz Ömer BOLAT nezdinde 08.01.2019 tarih ve saat: 09.00’da İl Müdürlüğümüz toplantı salonunda tüm personelimizle koordinasyon toplantısı yapıldı.

İl Müdürümüz Ömer BOLAT, personellerimize 2018 yılı muhasebesini yaparak faaliyetlerimiz hakkında;

İmar ve Planlamadan Sorumlu Şube Müdürlüğünce 2018 yılı içerisinde; 156 adet jeolojik-jeoteknik  etüt raporu onaylanmış, İlimiz Belediyeleri ve İl Özel İdaresince onaylanan 91 adet imar planı Bakanlığımızın 2013/17 sayılı Genelgesi kapsamında incelenerek rapora bağlanmış,15 adet kıyı alanlarına ilişkin imar planı teklifi incelenerek Bakanlığımıza sunulmuş, çeşitli kurum ve kuruluşlara ilgili mevzuat ve 1/100.000 ölçekli Çevre Düzeni Planı kapsamında 421 adet görüş verilmiş, 13 adet Kıyı Kenar Çizgisi tespit çalışmasına ilişkin pafta aktarımı yapılmış,  1 adet Mücavir alan teklifi incelenip Bakanlığa gönderilmiş, 3 adet mücavir alan teklifine ilişkin iş ve işlemler ise devam etmektedir.

08 Haziran 2018 Cuma gününden itibaren başvurular alınmaya başlanılmış olup,  İl Müdürlüğümüz binası zemin katında 2 adet barış masası kurulmuştur. 2018 yılı içerisinde 24 adet İmar Barışı bilgilendirme toplantısı düzenlemiş olup 1830 kişi katılım sağlanmıştır.

Tabiat Varlıklarını Koruma Şube Müdürlüğünce 27 kez Tabiat Varlıklarını Koruma komisyonu toplanmış 302 karar alınmıştır.

Proje ve Yapım İşlerinden Sorumlu Şube Müdürlüğünce 208 adet ihaleye ve ödeneğe esas yaklaşık maliyet hazırlanmış olup 41 adet ihale komisyon görevlendirmesi ve 25 adet yapım işi kontrollük hizmeti verilmiştir.

İlimizdeki yapı inşaatları ve kullanılan yapı malzemelerinin denetimi, Yapı Denetimi ve Yapı Malzemeleri Şubeleri aracılığıyla yapılmaktadır.

Yapı denetimi Şube faaliyetleri aşağıdaki tabloda verilmiştir.

YAPI DENETİMLERİ

2018 YILI

Şantiye Denetimleri

106

Büro Denetimleri

40

Uygulanan İdari yaptırım (TL)

-

Yapı Müteahhidi Yetki Belgesi

252

        4703 sayılı Kanun ve Yapı Malzemeleri yönetmeliği çerçevesinde piyasa gözetim ve denetim faaliyetleri kapsamında yapılan faaliyet tablosu aşağıda verilmiştir.

YAPI MALZEMELERİ DENETİMLERİ

2018 YILI

PGD Belge Denetimi

162

Taze Beton PGD Denetimi

152

Uygulanan İdari yaptırım (TL)

86.996,00

Beton Basınç Deneyi

37

Betonarme Çelik Donatı Çekme Deneyi

16

Sertleşmiş Beton Deneyi (Karot)

3

Çevre Yönetimi ve Denetimi Şube Müdürlüğü ve Çed ve Çed İzinlerinden sorumlu şube Müdürlüklerince Çevre mevzuatına ait iş ve işlemler kapsamında;

Çevre Yönetim ve Denetimi kapsamında yapılan faaliyetler aşağıdaki tabloda verilmiştir.                     . 

ŞUBE FAALİYETLERİ 

2018

Çevre Gelirleri tahsili karşılığında yapılan yardımlar (Bin TL)

4.840.000,00TL

Kömür Satış İzin Belgesi Sayısı

78

Katı Yakıt Satıcı Kayıt Belgesi Alan Tesis Sayısı

6

İl Müdürlüğü Denetim (Hava)

23

İl Müdürlüğü Denetim (Atık)

140

İl Müdürlüğü Denetim (Birleşik)

18

İl Müdürlüğü Denetim (Gürültü)

73

Atık Su Arıtma Tesisi Sayısı

241

Şikayet üzerine yapılan denetim

675

Canlı Müzik İzni

10

Tehlikeli Atık Geçici Depolama İzni Verilmesi

5

Tehlikeli Atık Taşıma Lisansı (Araç)

2

Tehlikeli Atık Taşıma Lisansı (Gemi)

3

Atık Yönetim Planı Onaylanması

58

Maden Atıkları Yönetmeliği AYP ve MADR Değerlendirilmesi

142

Alınan Atık Su Numunesi

30

İl Müdürlüğü Denetim (Su)

63

İl Müdürlüğü Denetim (Toprak)

2

Sürekli Emisyon Ölçüm Sistemi

16

Sürekli Atık Su İzleme Sistemi

7

Taş Ocaklarının Denetimi

32

MÇK Kararları

2

Uygulanan İdari Para cezaları

969.362,00TL

Atık Su arıtma Tesisleri Elektrik Geri Ödemesi

611.414,00TL

Atık Su arıtma Tesisi Proje Onayı

22

Temiz Hava istasyonu

5

ŞUBE FAALİYETLERİ 

2018

Gelen Evrak Sayısı

4795

Giden Evrak Sayısı

1735

Alo 181 Şikayetleri

580

BİMER-CİMER-Açık Kapı ve Şikayetleri

350

Çed ve Çed İzinlerinden sorumlu şube Müdürlüğünce 2018 yılında 45 adet ÇED Gerekli Değildir Kararı, 11 adet ÇED Olumlu Kararı, 228 adet ÇED Kapsam dışı görüşü, 36 adet Geçici Faaliyet Belgesi, 63 adet çevre izin ve lisans belgesi verilmiştir.

Alt Yapı ve Kentsel Dönüşüm konusunda çalışmalarımız devam etmekte olup, 2018 yılında  tespiti yapılan riskli bina sayısı 119 adet, yıkımı tamamlanan riskli bina sayısı 152 adettir. 2018 yılında Bakanlığımızca yapılan kira yardımı miktarı 1.944.575TL’dir.

           Müracaatları haziran ayında başlayan İmar Barışı kapsamında meydana gelen suiistimaller için   2018 yılı içerisinde 296 adet kaçak yapıya tutanak düzenlenmiş olup, bu konuda Müdürlük olarak suiistimallere fırsat verilmeyecektir.

Eğitim ve toplantı kapsamında 5 adet Sıfır Atık toplantısı, 2 adet çevre konularında toplantı ve 10 adet çeşitli konularda bilgilendirme toplantısı düzenlenmiştir. 05 Haziran Dünya Çevre Günü kutlama etkinlikleri yapılmış basında 28 adet haber yayınlanmıştır.

    

Milli Emlak Müdürlüğümüzün 2018 yılı gelirlerini gösteren tablo aşağıda verilmiştir.

01.01.2018 - 31.12.2018 MİLLİ EMLAK GELİRLERİ

 

SATIŞ

2B SATIŞ

KİRA

ECRİMİSİL

KAMU KONUTLARI

İRTİFAK HAKKI

İZALE-İ ŞUYU

TAŞIT SATIŞ

TAŞINIR SATIŞ

TOPLAM

MERKEZ

2.391.666,90

1.121.482,58

453.718,60

516.451,51

2.911.249,86

488.459,44

0,00

27.130,00

70.092,22

7.980.251,11

AYVACIK

134.860,69

154.079,69

138.736,85

462.801,24

29.193,05

16.768,93

0,00

0,00

10.869,06

947.309,51

BAYRAMİÇ

8.238,79

21.391,27

12.688,51

73.764,29

17.741,33

290.000,00

17.436,29

0,00

0,00

441.260,48

BİGA

333.831,83

986.381,64

3.730.251,53

113.790,15

26.570,12

41.313.223,22

0,00

44.094,98

0,00

46.548.143,47

BOZCAADA

0,00

0,00

471.532,18

551.463,65

59.536,89

25.770,44

0,00

0,00

0,00

1.108.303,16

ÇAN

46.823,82

16.699,96

2.730,08

3.613,16

62.684,44

0,00

0,00

0,00

2.108,19

134.659,65

ECEABAT

0,00

0,00

167.183,46

29.582,32

35.589,25

0,00

0,00

0,00

350,00

232.705,03

EZİNE

183.746,80

300.198,19

63.630,80

205.424,56

46.391,33

1.678.723,37

0,00

87.650,00

2.840,00

2.568.605,05

GELİBOLU

250.808,94

0,00

42.843,60

242.183,00

59.860,92

106.865,05

0,00

1.600,00

2.583,40

706.744,91

GÖKÇEADA

0,00

0,00

211.599,74

204.260,41

638.258,24

17.318,45

0,00

0,00

14.600,80

1.086.037,64

LAPSEKİ

0,00

28.094,00

53.775,96

163.886,43

5.977,80

135.148,76

0,00

0,00

1.700,00

388.582,95

YENİCE

582.106,19

49.157,29

10.037,71

76.429,60

60.542,60

0,00

0,00

0,00

6.760,00

785.033,39

GENEL
TOPLAM

3.932.083,96

2.677.484,62

5.358.729,02

2.643.650,32

3.953.595,83

44.072.277,66

17.436,29

160.474,98

111.903,67

62.927.636,35

 

01.01.2018  -  31.12.2018

İlçe

Satış Adet

Ecrimisil Adet

Kiralama Adet

Tahsis Adet

Merkez

3

203

3

26

Ayvacık

1

91

4

20

Bayramiç

_

52

33

2

Biga

1

87

16

3

Bozcaada

_

4

26

_

Çan

_

10

_

2

Eceabat

_

73

_

5

Ezine

_

11

_

2

Gelibolu

14

175

2

4

Gökçeada

_

53

16

23

Lapseki

_

98

1

1

Yenice

_

51

_

1

Toplam

19

908

101

89

 

Ayrıca İlimizde 387 sayılı Milli Emlak Genel Tebliği Kapsamında 2916 adet Doğrudan Kiralama talebi alınmış 77 adet kiralama yapılmış olup diğer talepler değerlendirilmektedir.       

2018 yılında İl Müdürlüğümüze gelen evrak sayısı 18424, giden evrak sayısı ise 18159’dur. ” diyerek 2018 yılı için genel bir durum değerlendirmesi yaptı. İl Müdürümüz Ömer BOLAT, tüm personelimizin çalışmalarından dolayı memnuniyetini dile getirerek teşekkürlerini sundular.

 

İl Müdürümüzün konuşmasında sonra verilen hizmetlerin iyileştirilmesi konusunda önerileri için söz alan  personellerin teklifleri değerlendirilerek İl Müdürümüz Ömer BOLAT tarafında toplantıya son verildi.

Facebook’ta Paylaş Twitter’da Paylaş Google Plus’da Paylaş Yazdır